پره چرخ تریلی

پره چرخ تریلی از لوازم جانبی تریلی میباشد که در فروشگاه شاپور یدک میتوانید بهترین لوازم یدکی تریلی را خریداری کنید. پره چرخ تریلی نمونه های مختلفی دارد که همراه با کد مشخص شده اند . برای کسب اطلاعات از محصولات فروشگاه. جداول ارائه شده محصول را مطالعه نمایید. جهت خرید کاسه چرخ تریلی به صورت عمده و خرده میتوانید لینک را کلیک کنید.

 برای یک تریلی مهم ترین قطعه چرخ های آن است. کامیون ها به دلیل کشیدن بار سنگین معمولا دارای هجده چرخ هستند. به همین دلیل نام دیگر آن ها هجده چرخ است. مدل های بزرگتری که ساخته شده اند گاهی بیشتر از هجده چرخ دارند. هجده چرخ بیشتر برای انواع کمپرسی و کفی مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های مختلفی از این کامیون ها مانند، یخچال دار، لبه دار، کمر شکن، اتاق دارد و تیغ دار ساخته شده است. در هجده چرخ اتصال بین کشنده و تریلی به وسیله ی کابل انجام می شود. هر سیم برق یکی از مدارهای الکتریکی مانند چراغ ترمز، چراغ راهنما، چراغ های روشنایی و غیره را تامین می کند. لاستیک های دو تایی در هجده چرخ ها رایج بوده است. اما امروزه از لاستیک های پیشرفته ی سوپر تک به جای لاستیک های دو تایی قدیم استفاده می شود.

این لاستیک ها نسبت به مدل قدیمی تر در مصرف سوخت تا 10 درصد صرفه جویی می کنند. این چرخ ها از درگیر شدن زیاد ترمز جلوگیری می کنند و امکان خنک شدن ترمز فراهم می شود و خط ترمز به جا نمی گذارد. چرخ ها از سیستم های تعلیق و انتقال نیرو به حساب می آیند. قدرت از موتور به چرخ ها منتقل می شود. چرخ ها علاوه بر زیبایی خودرو باید امنیت را نیز تامین کنند. به دلیل بار سنگینی که کامیون ها می کشند چرخ های مختلفی برای آن ها تولید می شود و در هر مدل پیشرفته جنس و نوع آن ها مستحکم تر طراحی می شود. اجزا مختلف چرخ ها از موادی مستحکم تهیه و تولید می شوند یکی از این اجزاء پره چرخ تریلی است. این محصول با مارک های مختلفی در بازار ارائه می شود. انتخاب بهترین برند علاوه بر ایمنی بیشتر باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. زیرا مدل های ارزان و بی کیفیت نیاز به تعویض در کوتاه ترین زمان دارند.

بهترین قیمت خرید پره چرخ کامیون

پره ی چرخ کامیون یکی از اجرای مهم در چرخ ها است. چرخ های کامیون علاوه بر ایمنی خودرو در هنگام رانندگی به کنترل میزان سوخت نیز کمک می کنند. در صورتی که چرخ ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند به دلیل سهولت در حرکت سوخت کمتری مصرف می کنند و در هنگام ترمز گرفتن نیز به راحتی نیرو به چرخ ها منتقل می شود. بهترین برند پره ی چرخ کامیون را می توانید از فروشگاه یدک تریلر شاپور، تهیه و توزیع کننده ی انواع لوازم یدکی تریلی تهیه کنید. برای مشاهده ی محصولات به وب سایت مراجعه کنید و محصولات را مشاهده کنید.