کاسه چرخ تریلی

فروشگاه یدک تریلر شاپور عرضه کننده ی انواع لوازم یدکی تریلی با کیفیت و محصولات معتبر است. برای سهولت در خرید انواع لوازم یدکی می توانید از طریق وب سایت خرید خود را انجام دهید و علاوه بر مشاهده ی انواع محصولات و قیمت آن ها فرصت مقایسه با نمونه های مشابه و اطمینان از قیمت و کیفیت آن ها را داشته باشید. یکی از محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شود و برای هرکامیونی نیاز است کاسه چرخ است. کاسه چرخ کامیون قطعه ای استوانه ای است. این قطعه محل اصلی برای قرار گفتن چرخ خودرو است و به کاهش سرعت خودرو در هنگام ترمز گرفتن کمک می کند. سایر متعلقات ترمز تریلی را میتوانید در این قسمت مشادهد و خریداری کنید. جنس بعضی از این قطعات از چدن است و جنس آلومینیوم آن نیز در بازار عرضه می شود. برای ترمز عقب خودرو از ترمز کاسه ای استفاده می شود. این ترمز کاسه ای درون کاسه چرخ قرار گرفته است و قسمت داخل کاسه ی چرخ خالی است. صفحه ی پشتی یا گردگیر در این قسمت توخالی قرار دارد و وظیفه ی آن نگهداری از قطعات ترمز کاسه ای است. حفاظت از لنت ترمز در برابر رطوبت و گرد و خاک وظیفه ی دیگر کاسه چرخ است. جنس کاسه ترمز ها نوعی چدن مخصوص است. آن ها در نزدیکی کفشک قرار دارند و بدون تماس با کفشک هستند. کاسه چرخ ها با کمک چرخ و کاکسل می چرخند و زمانی که لنت در سطح داخلی کاسه چرخید باعث تولید گرمای زیاد می شود.

کاسه ی چرخ بسته به نوع ترمز، قطعاتی در درون خود دارد و اجزاء سیستم ترمز را نگه می دارد. کاسه چرخ ها در سه نوع چرخ طرح جدید، طرح قدیم و ای بی اس تولید می شوند. مدل طرح قدیم و جدید تفاوت زیادی نمی کند ولی ای بی اس عملکرد متفاوتی دارد. آن ها اغلب محلی برای قرار گرفتن چرخ های خودرو هستند. لنت ها ممکن است به کاسه چرخ آسیب برساند. کاسه چرخ های غیر استاندارد حرکت خودرو را کند می کنند و باعث خرابی آن می شوند. بعضی از انواع کاسه چرخ ها دارای فن های خنک کننده هستند و مکانیزم برخی از آن ها در کاهش ارتعاش موثر است.

قیمت خرید کاسه چرخ تریلی

کاسه ی چرخ به دلیل اهمیتی که در سیستم ترمز و حرکت تریلی دارد از اجزاء مهم در حرکت تریلی به حساب می آید. جنس مختلف این کاسه چرخ ها اهمیت زیادی در تعیین قیمت آن ها دارد. جنس های مختلف چدنی و آلومینیومی این کاسه چرخ ها دارای کیفیت بالایی است.برای اطلاع از قیمت لوازم لاستیکی تریلی اینجا کلیک کنید. برای مشاهده ی انواع کاسه چرخ ها و قیمت آن ها فروشگاه یدک تریلر اقدام به راه اندازی سایت کرده است. مشتریان عزیز می توانند با یک کلیک ساده از انواع مدل ها و قیمت های به روز وسایل یدکی تریلی اطلاعات لازم را به دست بیاورند. مقایسه و خرید بهترین اجناس با کیفیت بالا علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث جلوگیری از استهلاک خودرو و افزایش بهره وری و طول عمر ماشین های سنگین می شود.